Är sommaren på väg?

Det är fortfarande underbart väder ute, idag har jag dock inte hunnit vara ute nåt, eller hunnit och hunnit... jag har inte prioriterat det.
Kan det vara så att sommaren är på väg att komma hit nu? Vet inte om jag törs skriva det för då blir det väl helt plötsligt dåligt väder...

Sitter och drömmer mig bort si så där 2 månader, då är sommaren här och jag har mest troligt hunnit göra klart min blomrabatt, längtar så mycket. Vi eller vi och vi mannen gjorde klart en blomrabatt i sommaras med stenar så nu ska det bara fyllas med jord och sen ska det planteras perenner. Vet inte riktigt vad jag ska ha än, men det löser sig alltid, det är där min svärmor kommer in i bilden :-)

Här är två blommor jag vet med all säkerhet att jag ska ha i alla fall, köpte dem redan förra året. Bilderna nedan kommer från www.odla.nu


Bolltistel


Rudbeckia "Green Wizzard"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback