En höjer den andre sänker

Inatt har jag jobbat med en kollega som är frusen av sig.
Tänk er då att sitta i bilen tillsammans med henne i si så där 10 timmar. Hon höjer värmen på max och har sin rumpvärme på. Själv så sänker jag värmen hela tiden medans hon höjer... vilken syn... Jag har med andra ord svettats mest hela den här natten.



Men idag när jag skulle sova så har jag fått sova riktigt bra, inga svettningar alls. När jag klev upp hade gubben gjort upp en eld i kaminen så det är säkert därför jag inte har svettats för det var inte alls så varmt inne :-)

Mitt humör är fortfarande som vanligt, tror jag i alla fall... har inte fått höra några kommentarer om att jag har börjat bli grinig och så, men jag ska inte ropa hej än för det kan komma... Tycker mest synd om min man för det är han som får ta den biten då jag blir en hormonsubba... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback