Robinson

Jag har precis ätit middag och passar på att sätta mig här vid datorn en stund innan det är dags att sätta sig vid tv:n och se på Robinson.
Hinner tyvärr inte se hela programmet då jag ska jobba inatt, men gubben får väl informera mig om vem som åkte ut.

Imorgon ska jag till mina föräldrar och äta mat då mannen ska vara fastande och bara dricka laxermedel inför en koloskopiundersökning på måndag. Känns lite taskigt att sitta och hemma och äta mat när inte han får äta nåt. Så därför har jag bjudit in mig själv till föräldrarna.

Nu ska jag gå och duscha. Hoppas att ni får en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 11:09:15
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback