Spraydag 3

Idag är jag inne på spraydag 3, näsan känns helt täppt på natten. Har till och med snarkat inatt vilket jag inte brukar göra i vanliga fall. Men det har säkert att göra med att jag är så täppt i näsan. Får ju inte ta vanligt nässpray när jag håller på med Suprecur. Men jag hoppas att jag ändå får i mig allt jag behöver.
Jag sprayar klockan 08, 16 och 00, känns lite jobbigt när mobilen larmar men samtidigt så ska jag inte klaga för det går så fort att ta sprayet och sen kan jag fortsätta att sova.

Igår hade jag äntligen fått post från Umeå. Hade ett stort kuvert och i det låg det recept på alla läkemedel som jag behöver. Det var även en väska med nålar och olika plastsprutor som jag behöver när jag ska börja med sprutorna. De skickade även med en film om hur man blandar menopur, har ju använt det tidigare men det är så lätt att man glömmer nåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Du ligger 2 spraydagar framför mig. Jag började spraya på igår. Vad roligt att följa någon som ligger i samma fas som en själv.



Kramis

2009-04-26 @ 16:26:34
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback