Svettningar

Inatt har jag knappt kunna sova, jag har svettas så mycket. Så nu undrar jag om det inte är biverkningar av sprayet... Kommer inte riktigt ihåg när det brukar starta men jag misstänker starkt att det är därför.

Min kropp har varit olika nästan varje sprayning, vissa av gångerna har jag knappt märkt av det medans andra har varit riktigt jobbiga. När det har börjat så här tidigt den här gången så blir det nog en jobbig omgång men men vad gör man inte :-)

Nu ska jag snart åka på affärn och köpa träolja så att gubben får ta och olja in altanen imorgon då jag sover. Jag jobbar inatt och imorgon.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 13:01:15
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej!

Det är säkert sprayen som börjat visa sig kroppsligt skulle jag tro. Jobbigt det där när man får svettningar på nätterna och inte kan sova. För mig har nu humöret börjat svänga och jag är ledsen och arg omvartannat.

Kram

2009-04-27 @ 08:41:46
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback