Begravning

Idag har varit en jobbig dag, vi har varit på begravning i stort sett hela dagen. Ute har det varit ungefär 27 grader i skuggan så ni kan förstå hur varmt det har varit att sitta inne i ett byahus 140 personer...
Men nu är vi hemma igen....

Håller just nu på att fylla upp badtunnan för att ta sig en svalkande dopp sen, om jag känner mig man rätt så kommer han nog att elda upp badtunnan, men själv så ska jag nog bada innan vattnet blir varmt och säkert kommer jag att bada när vattnet är varmt också ;-)

Igår skrev jag om att jag har börjat om med facebook och självklart har jag raderat era meddelande ni som skrev era namn och så, det behöver ju inte komma ut här :-)

Önksar er alla en trevlig fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback