Bröllop

Usch vad kroppen blir seg efter nattarbete. Igår hade jag lite svårt att somna på kvällen, jag som i vanliga fall aldrig har problem med att ställa om dygnet, men det har väl att göra med att jag precis har haft semester. Men men nu är jag i alla fall uppe men är lite små seg.

Måste försöka att rycka upp mig för idag ska vi iväg på bröllop, ska bli riktigt mysigt. Det var längesedan jag var på ett stort kyrkbröllop.. Så nu ska kläningen stryckas och jag ska hoppa in i duschen för att hinna bli klar i tid.
Min snälla systeryster har lovat att ställa upp som make up artist idag. Känns ju alltid lite extra festligt att se lite fin ut när man ska iväg och då är hon perfekt att ta till hjälp. Jag själv är rätt så värdelös på att sminka mig, är inte riktigt min grej...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni hade en trevlig dag och kväll på bröllopet:o)



Kram!

2009-08-23 @ 08:40:24
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback