Facebook

Igår var jag ut på ett uteställe här i stan. Vädret var perfekt så vi kunde sitta ute och bara njuta av utsikten... Från början av kvällen var det inte mycket folk men det blev mer och mer längre in på kvällen/natten.

Även idag är det fint väder här, solen skiner och ändå sitter jag här vid datorn och tar det lite lugnt. Jag är inte bakis eller så men bara lite små trött. Har städat lite här hemma och nu håller jag på att lägga in lite bilder på facebook. Pratade med min granne om det igår och jag har haft facebook i några år men jag anväder det inte, men nu ska det bli ändring på det tänkte jag...
Så nu läggs det in bilder och sånt..
Om det är nån av er som har facebook så kan ni ju säga till så kan jag lägga till er eller hur man nu gör ;-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Jag har haft, grubblar lite på om jag skall börja om.

2009-08-07 @ 16:09:49
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Jenny

Hihi, jag är en stenåldersmänniska. Har inte Facebook, men i princip alla jag känner har det. OM jag får för mig att skaffa hojtar jag till.



Kram!

2009-08-10 @ 12:36:44
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback