Flyttfest

Igår var det meningen att vi skulle cykla iväg till byapuben men det blev ändrade planer i sista stund, så allt slutade med att vi åkte in till stan på en flyttfest. Sedan gick vi ut på krogen här i stan. Vi hade en jätte trevlig kväll (som vanligt) med härliga människor.

Vi (jag & mannen) och ett "par" (vet egentligen inte om jag kan skriva par då de ej är tillsammans) ska åka ut och tälta på torsdag. Så jag hoppas verkligen att det blir fint väder.
Min man kallar mig för en storstadstjej då jag aldrig har tältat tidigare, men det ska säkert gå bra. Vi ska fiska och bara ha det mysig ;-)

Imorgon är det äntligen dagen med stort D, då ska vi äntligen få ta alla proverna för våran missfallsutredning. Jag ska väl även få veta hur det ligger till med min cysta. Så imorgon får ni gärna hålla en tumma eller två ;-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi håller våra tummar!

2009-08-09 @ 15:14:38
Postat av: Greta

JA mina tummar till dig.



Hade tänkt sätta duk men eftersom jag kanske måste flytta plantorna nästa år gjorde jag inte det.

2009-08-09 @ 21:39:22
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Sara

Då gör vi så.. :) Håller tummar och tår och väntar spänt på en uppdatering!

2009-08-10 @ 07:55:46
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nu har jag läst ikapp bloggen efter semestern.



Håller självklart tummarna för dig idag.



Kramar!

2009-08-10 @ 12:38:16
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback