Irriterad

Så var första natten avklarad och jag är redan spy less, inte på jobbet då utan på vissa kollegor... Det ska alltid bli en massa tjafs... det är så många som jobbar på mitt jobb som tror att vi är där för att ha så lång rast som möjligt, känner man själv att man inte hinner börja med jobbet en viss tid så blir det ett jäkla liv och man måste förklara sig... Vissa personer skulle verkligen må bra av att byta jobb... Undra hur många dagar det är kvar tills min nästa semester börjar... Nu är inte alla på jobbet så här, i min "grupp" alltså dem jag jobbar närmast med är det inga problem men det är med resten problemen är...

Annars så gick natten bara bra, var lite små förvirrad i början men sen gick det över. Nu har jag sovit gott hela dagen och är laddad för ytterligare en natt. Så en natt kvar sedan är jag ledig i en vecka igen :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det lät inge vidare. Jag "slipper" ju griniga kollegor åtminstone ;)

2009-08-20 @ 19:10:04
Postat av: Greta

lät inte som någon bra start direkt men hoppas det blir bättre

2009-08-21 @ 14:36:55
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback