Långledig

Den här natten gick bättre än den första, kanske hade att göra med att jag var laddad om det skulle bli en massa diskussioner men dom uteblev... allt flöt i alla fall på bra så nu är jag ledig en hel vecka, om man bortser från ett personalmöte som jag ska gå på, men det känns inte som att det räknas för det är i alla fall dagtid :-)

Imorse då jag kom hem från jobbet så slog jag på vattnet och började att fylla våran badtunna, blev sugen inatt på att bada idag... Det tar ju ett tag att fylla upp tunnan då den rymmer 3 kubik vatten... så gubben fick slå av det när den var fylld och jag sov som godast. Så nu håller han på att elda upp den så ikväll blir det att bada med svärmor och svärfar mfl.

Sen jag har vaknat idag har jag även hunnit med lite grann här hemma, jag har städat och tvättat lite tvätt så det känns bra att ha fått gjort nånting i alla fall. Nu kan jag bara njuta av resten av helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback