Sista semesterdagen

Igår när jag hade tvättat färdigt alla soffdynor så blev jag så himla trött så jag fick sova middag i en timme. Inte för att det hjälpte så mycket på kvällen för då var jag lika trött igen. Somnade redan klockan 21 igår... känns som att jag håller på att bli sjuk eller nåt sånt.

För den här dagen har jag inga speciella planer, utan jag ska bara ta det lugnt och njuta av min sista lediga dag innan jag börjar om att jobba igen.

Den känns som att den här sommaren bara har sprungit iväg, känns som att vi inte har hunnit göra nånting... men samtidigt känns det skönt att vi inte har haft några "krav" på oss själva i år. Tidigare sommrar har vi alltid haft en lång lista med "måsten" som vi har varit tvungna att göra under semestern, men i år bestämde vi oss för att bara slöa på. Eller vi bestämde nog inte det utan det var nog jag. Jag har kännt mig så trött efter alla missfall och nederlag så jag har behövt den här tiden att bara vila upp mig på. Så nu hoppas jag att jag har hunnit ladda batterierna färdigt och orkar fortsätta kämpa till hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback