Små segt idag

Igår hade vi det jätte trevligt på bröllopet och bröllopsfesten. De bjöds på god mat och mycket underhållning från olika gäster. Själv höll jag inte i nån underhållning men jag stämde glatt in i allsången, mer och mer ju längre kvällen gick, undra varför?!

Idag är jag lite små seg, absolut inte bakis, men trött... Kom inte i säng förrän vid 3 -tiden, så jag skyller på det.

Har egentligen inga planer idag utan det kommer att bli en skön slappar dag. Gubben är iväg och hämtar hem våran vovve nu så fick sova över hos svärmor och svärfar inatt.


Kommentarer
Postat av: rockygirl

Det är så härligt med bröllop! Man blir så lycklig av det! Hade kunnat göra det hur många ggr som helst. Självklart med min man då! hihi Hoppas allt e bra med dig!

2009-08-23 @ 20:35:35
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback