Fredag igen

Fredag igen, innebär jobbarhelg för mig. Jobbar fredag, lördag och söndag, känns lite så där, men sen är jag ju ledig en vecka :-)
Fattar inte hur tur jag har haft när jag gjode mitt schema, det är ju jätte bra nu. Men jag har nog inte sån tur nästa schemaperiod.

Igår kväll satt vi upp skåpen i tvättstugan, upptäckte då att vi rymmer ett till. Så det får bli att köpa ett till nästa gång vi åker till ikea, för förvaring kan man inte få för mycket av ;-)


Förresten tycker ni att det är lättare att läsa på bloggen nu? Jag har fått hjälp av en tjej att ordna till lite grann här!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, dina länkar är lättare att se nu:o)Den känns mer luftig nu, det är bra:o)

2009-08-31 @ 10:02:36
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback