Vilket tempo

Nu är barnvakteriet över för den här gången. Vi har haft det superhärligt.
Idag vaknade vi av en glad kille strax innan klockan 7, han har vaknat några gånger under natten, men annars så har han sovit bra. Han har legat med sitt huvud på min kudde, han tycker nog att det är jätte mysigt att få sova nära sin moster ;-)
Han fick börja att somna i resesängen men på natten då han vaknade fick han komma över till oss, mysigare för oss och tryggare för lillgrabben.

Innan jag lämnade tillbaka han till syrran och hennes sambo så passade vi på att gå runt lite på stan, gick och tittade på tivolit som är på stan... Lillgrabben som bara är 13 månader tyckte att det var jätte spännande att titta på barn berg- och dalbanan. När han blir lite större ska vi åka karuseller (om JAG törs...)

Känner mig lite trött nu, är inte alls van vid det här tempot så det kommer nog att bli en tidig kväll för mig...
Nu är gubben iväg och köper lite metmask, finns tyvärr ingen mask här så det får lov att bli köpes. Så senare ska vi åka ut en tur med båten och prova på fiskelyckan :-) 

Kommentarer
Postat av: Greta

Vilken mysig dag och att avsluta med lite fiske.



jajo funderar om man går nästa år på Lulekalaset, verkar trevligt.

2009-08-02 @ 17:04:10
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback