Annandagjul

Idag hade vi inget speciellt inplanerat så jag kunde sova i lugn och ro efter jobbet, kändes så skönt att inte behöva stressa.

När jag vaknade så tyckte gubben att vi skulle åka förbi Expert och kolla på deras rea. Våran digitalkamera verkar ha gjort sitt. När man ska fota så tar det en evighet innan den reagerar och ibland så blir bilderna helt rosa.
Så tyvärr har jag inte fått många bilder från julen, jag som gillar att fota blir less när det bara ska tjorva. Jag är lite för snål för att köpa en ny, för jag tänker att den kanske kommer at bli bättre sen, jo just det. En sak som är trasig blir inte hel bara så där...

Hur som helst så var vi på expert och där fick vi hjälp av en mycket kunnig man. Så nu är vi ägare till en ny digitalkamera, det blev en Casio EX-H10. Så nu är det bara att lära sig den och hoppas på att det blir fina bilder.



Min systerson på julafton, det är ganska roligt att titta och känna på julgranen när man är 18 månader ;)

Kommentarer
Postat av: Greta

Ja vist drar man sig för att köpa nytt men när man väl har gjort det så tycker man att det är så himla bra med den nya grejen.



Du det var inte så lätt att få till en bra design på blogg.se. var lite koder man skulle kunna. Andra bloggar har lite enklare valmöjligheter, så finns det färdiga mallar man bara kopierar och klistrar in. sen väljer man färg och heders.



Men jag kanske lär mig har startat en test blogg att leka och mixra lite med, så i slutändan kanske det inte är så svårt. Fast då kanske du redan har fått till det som du vill ha det.

2009-12-27 @ 14:04:49
URL: http://morgonstund.bloggsida .se
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Visst e det skönt när teknikprylar fungerar! De blir mycket roligare då :-)



Ha en fortsatt skön julledighet!

Kram Cornelia

2009-12-27 @ 16:54:48
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback