Bara två kvar

Igår var det Idol och självklart såg jag det. Det var Tove som fick lämna idol igår, vilket jag tyckte var synd. Hade gärna velat se Tove och Erik i finalen. Men nu blev det Erik och Calle istället och jag håller självklart på Erik. Men frågan är om man vill att han ska vinna eller om det kanske är bättre att han kommer två. För det är väl bara för Agnes det har gått jätte bra efter vinsten, för de andra vinnarna har man inte hört så där jätte mycket.

Westlife uppträdde också på Idol igår och då minns jag när jag och syrran var och på NRJ radio awards för 9 år sen ungefär för då uppträde bla Westlife där. De sjöng då låten Uptown girl, men jag hörde då inte vad de sjöng så jag gick och sjöng helt fel låt efteråt...

Idag ska jag se på Flickan som lekte med elden, jag har jätte stora förväntningar på den så jag hoppas verkligen att den är lika bra som jag tror.




Kommentarer
Postat av: C

Vad fin adventsljusstaken och vetekudden blev. Nu fick jag ännu fler ideer :-) Ska nog också försöka sy en vetekudde.

Har den filmen kommit på dvd än? Har hört att den är bra.

2009-12-05 @ 14:09:26
URL: http://densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback