God Jul!

Hå hå hå, finns det några snälla bloggläsare här?!

Idag är det julafton och den ska vi fira hos våra föräldrar. Först kommer vi att åka till gubbens föräldrar och sen går vi över till mina. Vi har ju sån tur att våra föräldrar bor på samma gata så det är enkelt att gå emellan.

Vi har en jultradition och det är att gubbens föräldrar och syrra kommer över till mina föräldrar på kvällen och vi spelar nåt spel och umgås alla tillsammans. I år kommer jag inte att vara med på det, då jag tyvärr ska jobba inatt och imorgon natt.

Vill önska er alla en riktigt God Jul, hoppas att ni får en underbar jul!


Kommentarer
Postat av: Greta

God jul till er också önskar ni får en trevlig dag.

2009-12-24 @ 13:08:29
URL: http://morgonstund.bloggsida .se
Postat av: C

Hoppa ni fick en trevlig julafton! :)

Kan inte sticka mönsterstickning. Har stickat förut i skolan men minns inte hur man gjorde! Annars hade jag gärna lånat mönstret. Tyckte pannlapparna var jättesöta.

Jadu, är så van vid alla kommentarer vid det här laget. Just när svärmor sa det så lät jag det passera men ju mer jag tänker på det ju mer irriterad blir jag.

Ska du på någon mellandagsrea? Vi var in på onoff en snabb sväng och det var en lång kö genom hela affären så vi vände igen.

2009-12-25 @ 13:42:28
URL: http://densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback