Jobbar helgen

Grr vad jag blir irriterad. Hade skrivit ett långt blogginlägg och allt bara försvinner. Känns inte allt för kul att skriva om igen så ni får nöja er med ett kort istället.

Jag har nyss vaknat efter att ha jobbat inatt, ska ut ikväll igen. Sen får jag vara ledig tills julafton.
Natten gick bara bra, var lite orolig vem jag skulle få med mig först då min kollega är sjukskriven men det var en "känd" vikarie så det gick bra.

Snart ska jag åka iväg till mina föräldrar då jag har hört ett "rykte" om att min systerson ska sova över där inatt och då måste man ju bara passa på att leka lite grann.

Hinner inte skriva mer nu, men ni får ha en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Lila

Hoppas du också får ha en bra lördagskväll!!



kramis lila

2009-12-19 @ 18:54:04
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback