Post

Natten gick bara fint, kom inte lika mycket snö som de trodde och det är jag verkligen glad för.

Jag har nu 2 nätter kvar att jobba, känns lite si och så med det. Men jag hoppas att nätterna går fort då brukar det kännas lättare.

Vi har funderat lite fram och tillbaka vad vi ska göra på nyårsafton, men nu har vi i alla fall kommit fram till att vi ska vara hemma. Förra året var det så skönt att bara få vara, samtidigt är det lättare att vara hemma då vi har djur. Hunden är ju lätt att ta med sig, men katterna är inga man bara sätter i transportburen och tar med, utan de trivs bäst hemma.

Har nyss fått in dagens post och hade fått båda mina vinster från tradera. Så nu gäller det att fundera vilket av väggorden jag vill ha i hallen och var jag ska sätta upp det. Men det får bli ett senare projekt, orkar inte med att fixa och dona med det när jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Greta

Så mysigt med väggord.

2009-12-29 @ 22:03:14
URL: http://morgonstund.bloggsida .se
Postat av: C

Brukar ni resa bort under nyår?



För oss blir det inget speciellt. Vi ska bara hyra film och äta lite mat. M jobbar dessutom nyårsdagen så det blir inte att titta på fyrverkerierna heller som det ser ut nu.

2009-12-29 @ 23:59:38
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Vi ska också bara vara hemma. Inte så pigg på att ta sin bebis till en nyårsfest. Har även hyrt tre filmer:o)Man får ha dem en vecka.



Gott Nytt År!



Kram!

2009-12-30 @ 23:43:40
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback