Vimsiga jag

Snacka om att jag kan vara förvirrad ibland.
Imorse ringde min väckarklocka och då var det bara att kliva upp och hoppa in i duchen för att jag skulle iväg och klippa håret sen.

När jag skulle ta deo så tar jag mitt lipsyl och ska börja rolla under armen, känner då att det känns konstigt och kollar... hmm då undrar man om det kanske hade varit lite bättre att lägga sig ner en stund till och sova.

Jag är jätte nöjd med mitt hår, det blir bara kortare och kortare för varje gång.

Nu ska jag ta och gå och göra en sallad till middagen. Gubben håller på att göra en skinkstek med nån god sås till.

Kommentarer
Postat av: C

Jaa precis, jag har varit på kranen hela tiden idag. Kom på att det inte alls funkar att leva utan rinnande vatten :-D

Hade det varit blogspot hade jag kunnat hjälpa men blogg.se verkar vara så svårt att fixa saker i.

På tal om vimsig... Förra vintern skulle vi till Hemmakväll och lämna igen filmer, väl framme upptäckte jag att jag hade byxorna på avigt :-D :-D Det var så himla roligt för hela vägen dit kändes det bara FEL. Så jag måste omedvetet ha vetat om det!

2009-12-15 @ 22:57:58
URL: http://densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback