Helgen är slut

Så var äntligen den här helgen inne på sin sista dag. Känns så himla skönt att få vara ledig lite grann. Känner mig trött och sliten, nattjobbet är verkligen jobbigt den här årstiden.

Igår var det ju final i Körslaget och självklart röstade jag på mitt favoritlag och gissa vad de vann! Team Hanna vann över Erik, blev så glad för jag tyckte verkligen att hon hade förtjänat det. Trodde att alla fjortisar skulle tokrösta på snygg Erik men jag hade nog fel :-)

Nu ska vi snart börja fixa med lite middag. Idag blir det plankstek, ska bli riktigt gott :-)


Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

hihi=) åh tack så mycket!

2009-02-01 @ 16:34:20
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: syster

hehe... den där plankan var då inte din, det är ett som är säkert ;)

2009-02-01 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback