Testat

Nu är det väl dags att jag uppdaterar bloggen lite grann hur min ruvning har gått och så..

Igår på ruvardag 18 så testade jag positivt så jag är gravid eller har åtminstonde varit det...
Igår började jag nämligen att blöda så nu vet jag inte om pyret stannar kvar eller om jag kommer att få eller redan har fått ett missfall till.

Har pratat med min klinik idag och fick då veta att det inte behöver betyda att det är kört för mig utan jag ska försöka ta det lugnt nu och om 3 veckor ska jag göra ett ultraljud för att se hur det står till.

Jag har ställt in mig på att jag har fått ett missfall till så om vi får se ett hjärta som slår så är det enbart positivt. Vill och orkar inte leva i en lycklig bubbla nu att jag är gravid utan jag ser mig som att jag inte är det...

Jag hoppas att ni fortsätter hålla era tummar för vårat lilla pyre!

Kommentarer
Postat av: Nadja

mina kära vänner....jag har lovat och jag kommer att hålla tummarna och be för er.Ni förtjänar det här.Men det är tyvärr bra att du inte hoppas för mycket, men du ska inte heller ge upp, jag vet, det är banne mig inte lätt.Man vet inte varken ut eller in, om man ska skrika, slå eller gråta.Eller rättare sagt göra allt det där...Men försök nu bara ta det lugnt...jag vet att det är lätt att säga, men den dagen kommer att komma snart, 3 veckor kommer att gå fort.Vi tar en dag i taget, tom en stund i taget, ibland är det nog så.Bara så du vet så hoppas jag att du vet var jag är 24/7.Ge inte upp....Tänker på er.Bamse kramar

2009-02-10 @ 19:20:41
Postat av: Jakita

Håller alla tummar och tår för er !!



Kram

2009-02-11 @ 22:02:20
URL: http://www.lovelykellie.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback