Go´ morgon!

Nu har jag precis vaknat och det första som jag gör är att sätta mig vid datorn :-)

Idag är det lördag och vi har haft sån tur att vi har blivit bjudna på middag till min föräldrar. Vet egentligen inte om man kan säga att vi kommer till dukat bord för min mamma ramlade i veckan och fick en spricka i sin arm så nu är hon gipsad så det blir nog att vi hjälper henne att göra maten :-) Tycker ändå att det är gulligt att orka be oss komma dit fast hon har ont och är lite "klumpig" med sitt gips.

Om vi har riktigt tur så kommer vi att hinna träffa min super gulliga systerson också. Min systerson är allas våran gullunge på snart 7 månader, han charmar allt och alla ;-) Har inte träffat han på en vecka nu så nu längtar jag som bara den efter han. Vill ju inte att han ska glömma bort sin favoritmoster ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Nu har jag hittat till din blogg och det ska bli spännande att följa dig nu när du ruvar på en liten :-). Håller tummarna hårt!

Jag nedregleras just nu så vi är också igång. Besök gärna min blogg!



/JeckaH från familjeliv

2009-01-24 @ 13:34:48
URL: http://skalfranensamheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback