Minnerna kommer tillbaka

Mina tårar rinner nedför kinderna, känns som att jag är tillbaka den där hemska dagen för snart 2 år sedan. Dagen som för alltid kom att förändra våra liv...

Läser på nätet att Magdalena Graaf har fått en blödning i hjärnan och att hon akut har fått opereras. Samma sak hände med min älskling. Han ramlade och slog i huvuvdet och fick akutopereras två gånger.
Han fick verkligen kämpa för sitt liv. Han låg och kämpade i resperator i 12 dagar...

Nu har det gått bättre för Magdalena  för om man ska tror det man läser så skulle hon vara symtom fri efter 2-3 dagar... Vi lever fortfarande med sviterna efter gubbens olycka...


Kommentarer
Postat av: kramiiis

gumman vilken läskig olycka:( Så skönt att det gick förhållandevis bra iaf. Du har kvar din älskade! Jag hoppas att han inte mår alltför dåligt efter olyckan.

kraaaaamar till er båda!

2009-01-30 @ 12:38:26

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback