Undersökning

I torsdags var jag och gjorde ett ultraljud för att se att allt var okej inför vårat fet. Var så himla nervös innan, ville bara ha det bortgjort. Men väl där så gick allt riktigt bra, läkaren var riktigt nöjd med hur min kropp har svarat på femanest tabletterna. Sen var det bara att vänta på samtalet från ivf kliniken, mobilen låg i beredskap.
Så fick jag äntligen samtalet som jag hade väntat på och de på kliniken var också nöjda så nästa torsdag har jag fått tid för att göra vårat fet. Barnmorskan som jag pratade med undrade om vi ville ha tillbaka 1 eller 2 embryon, valde då 2 då våran läkare har rekomenderat det. Hon sa att det alltid finns en risk med att sätta tillbaka 2 då det då kan bli tvillingar, men vadå det ser inte vi som en risk, det ser vi mer som en chans då vi har försökt så pass längre redan så får vi två barn så blir det bara dubbel lycka :-)

Nu ska jag fortsätta att pyssla på här hemma lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback