Äntligen semester!

Nu har jag äntligen jobbat min sista natt och nu börjar min semester :-)

Känner mig lite små seg nu då jag inte har sovit så många timmar, men jag tänkte försöka lägga mig i tid ikväll istället, får se hur det går med det...

Igår var jag och tittade på spikmattor med min mamma, jag ska få en av henne (och pappa också så klart) men de hade inte många hemma på sportaffärn, så hon kommer att åka in till stan och kolla.
Min akupunktör rekomenderade också spikmattorna, så det ska bli riktigt intressant att se om den hjälper mot nåt. Har hört att om man är kall om fötterna så får man igång blodcirkulationen med att stå på den. Så jag kommer att få mycket nytta av den. Även gubben ska prova den för han har ju problem med att sova. Just nu längtar jag riktigt till jag får den! Själv har jag varit för snål för att köpa den själv, men då är det tur att man har snälla föräldrar :-)

På tal om föräldrar så börjar det bli dags för oss att åka till mina för att äta middag där :-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Blir spännande att höra om du tycker det fungerar med spikmatta, jag har också funderat på att beställa en till oss.

Trevlig semester.

2009-07-19 @ 14:58:54
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Carro

Skööönt med semester! :-) Passapå och njut som bara den. Själv börjar jag jobba imorgon, eller så är det tänkt iallafall.

2009-07-19 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback