Bullbak

Jag läste rockygirls blogg tidigare idag och såg att hon hade bakat... så då blev även jag sugen på att baka lite grann... Var och handlade igår och då passade jag på att köpa jäst så idag har jag bakat bullar på 2 jästpaket... Hela huset luktar nu nybakat, känns riktigt lyxit. Bakade bullar för några veckor sedan men dem tog slut nästan på en gång, får se hur länge de här räcker :-)

Till middag idag har jag provat att göra en ny rätt. Det blev fisk i ugnen med en tacosås på, lite svårt att förklara men jag ska lägga upp receptet lite senare.

Nu ska jag snart hoppa i badtunnan och njuta av solen som har kommit fram igen, den var borta ett tag på eftermiddagen det var då jag passade på att baka :-)

Kommentarer
Postat av: rockygirl

det e underbart gott med nybakat..men jag tog en liten genväg..gav mig inte på så avancerat som du. Får bli en annan dag =) Luktar sååå gott när man har bakat! =) Ohh, har ni en badtunna? E så mysiga!! Ha en mysig kväll i tunnan!! Kram

2009-07-22 @ 19:41:39
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh va gott med bullar:o) Det måste jag nog baka så fort jag kommer hem från semestern.



Kram.

2009-07-23 @ 08:10:30
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Greta

Det är så gott med nybakade bullar, det lät intresant med fisk och tacosås.

Blir roligt att höra hur det smakade.

Ha en bra kväll

2009-07-23 @ 20:49:54
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback