Inte bakis

Igår var det festival som gällde för oss, vi hade det jätte roligt hela kvällen. Vädret var perfekt, solen sken och det var rätt så varmt. Hade mitt nya linne/tunnika och jag frös inte... vet då inte om det var alkoholen som hjälpte till lite grann med värmen men men... ;-)

Träffade en massa folk som man inte har träffat på länge, så det var trevligt. Såg bara lite grann från några uppträdanden, för vi höll oss mest i olika öltält.

Ikväll fortsätter festivalen, men vi ska ta en lugn kväll, gubben skulle vara chafför så det blir nog att jag följer med...

Om ett tag ska vi åka in till stan och äta lite middag, blir att gå och äta i nåt gott stånd... blev inte att äta nudlarna igår så jag får passa på att köpa dem idag istället. Igår åt vi friterad kyckling, vårrullar och blandade grönskaker med kyckling och ris såklart, det var också riktigt gott, en stor portion kostade bara 65 kr, som hittat :-)

 

Kommentarer
Postat av: Greta

Låter som en heltrevlig kväll, jag har aldrig varit på lulekalaset, är det som i pite med inträde eller är det gratis?

2009-07-31 @ 14:18:37
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback