Jordgubbar

Nu har jag en natt kvar att göra innan jag får vara ledig några dagar (2)... känner mig inne i nattsvängen igen, det har gått lättare än jag trodde att det skulle göra. Mycket kan ju ha att göra med att det är så ljust på nätterna.

Igår var jag och skulle vattna till våra grannar som har bara har sitt "hus" som sommarstuga. Såg då att det var helt rött i jordgubbslandet så då var det bara att offra sig och plocka in lite jordgubbar, riktigt gott att kunna äta direkt från landet. Var och kollade lite i vårat egna jordgubbsland och om några dagar så kan vi nog också börja plocka in jordgubbar :-)

Nu ska jag snart åka iväg, ska passa på att hälsa på min mormor innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback