Sovit länge

Idag har jag verkligen varit trött, har sovit till 16:30, vaknade då inte självmant utan av att telefonen ringde... Annars hade jag nog sovit ännu längre.

Idag har jag gjort färdigt med andra omgång med örtsalt, blev riktigt bra... Jag har tagit lite olika färska örter som jag har mixat, sedan har jag tagit 1 dl örter och 1 dl flingsalt som jag har blandat ihop. Sedan har jag lagt allt på en tallrik och låtit det torka. När det sedan är helt torrt så ska man ta och krossa allt med en mortel. Sen är det bara att sätta allt i en burk och hålla det torrt. Jag har använt saltet på en sallad och det var jätte gott :-)

Jag har hittat en ny blogg som jag kommer att följa, den är skriven av en tjej som har är gravid med 6 barn...
Här är länken till den bloggen om ni vill följa den:  http://smamirakel.blogspot.com/

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning inför jobbet.

4 nätter kvar till semstern!!!


Carro: Det finns goda alkoholfri cider på affärn :-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Vad gott med örtsalt.

Oj vilken historia, 6-lingar, jag kommer nog att läsa lite där också.

2009-07-05 @ 22:55:52
URL: http://morgonstund.bloggsida.bloggsida.se
Postat av: Carro

Den tanken slog mig också men är det inte nån yttepytte procent i dom också? Kan ju ingenting om det här med mat och dryck:-( Fast nu är prio 1 att överleva den här antibiotika-kuren (från helvetet). Hela jag är däckad. Om 5 dagar kanske jag kan äta & dricka som vanligt igen :-) Jippie!

Det där örtsaltet lät väldigt gott. Vilka örter tog du?

2009-07-06 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback