Tankenöt

Den här roliga grejen snodde jag från Morgonstunds blogg.

Alla svar skall börja på första bokstaven i ditt namn som du svarar med på fråga 1, du får inte skriva samma svar två gånger.

Vill ni får ni gärna kopiera till eran blogg med era egna svar. Alla svar måste vara finnas i verkligheten, inget påhittat.

Mycket nöje!

1. Vad heter du? Sara

2. Ett ord på fyra bokstäver: Salt

3. Flicknamn: Sandra

4. Pojknamn: Simon

5. Yrke: Sjuksköterska

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: Strumpa

8. Mat: Sillsallad

9. Sak i badrummet: Schampo

10. Plats/stad: Stockholm

11. En orsak att vara sen: Strejk

12. Något man skriker: Skit

13. Film: Sällskapsresan

14. Något man dricker: Snaps

15. Band: Sahara Hotnights

16. Djur: Säl

17. Gatunamn: Södra Kungsgatan

18. Bil: Saab

19. Sång: Sommatider


Kommentarer
Postat av: Greta

Ja jag vet att det har varit knepigt, men hela bloggsidas sida/server har varit under uppdatering så jag har inte heller kommit åt min blogg.

2009-07-27 @ 13:02:19
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Jenny

Kul men jösses va svårt, då mitt namn börjar på J.



Kram!

2009-08-10 @ 12:27:55
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback