Allt ska ut...

Igår så satte verkligen mitt missfall igång. Hade jätte ont i magen och fick ta panodil och en starkare tablett. Kunde knappt gå. Gubben frågade om jag ville åka in till sjukhuset, men det är ju som ingen idé för det finns inget att göra. Allt måste ju tyvärr ut och ju fortare det kommer ju fortare kan vi gå vidare med vårat liv.

Idag har jag också ont i magen, men inte lika ont som igår. Ska snart ta och gå ut och lägga mig i en solstol och bara ta det lugnt och läsa en bok och kanske äta lite choklad :-)

Var förresten och fyndade igår, köpte dynor till vårat trädgårdsstolar, de hade halva priset på coop, så vi betalade bara 29.50 kr per dyna. Som hittat :-) Ska ta lite nya bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aj, aj, aj. Att ett MF kan göra så ont att man knappt kan stå på benen :-( Vad tur att det lättat hyfsat snabbt ändå.



Lägligt med nya stolsdynor nu när sommaren valt att göra entré :-)

2009-06-25 @ 10:28:50
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hoppas allt är över snart så du kan få gå vidare.



En bra bok och lite god choklad låter som en toppenidé.



Med oss är det bara bra.



Jag ska nog ut nu på balkongen med min bok också.



KRAMAR!

2009-06-25 @ 12:37:52
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: Cornelia

Jobbigt! Men oxå skönt att få ett slut på det.

Jag har oxå värsta magvärken idag. TÄnk att man kan bli så glad över att det faktiskt e riktig mensvärk! Äntligen har den elaka tanten dykt upp! Nu får vi hoppas att det återgår till normala cykler i sommar så att vi kan göra vårt sista FET efter semesteruppehållet på kliniken.

Sköt om dig!

2009-06-25 @ 13:37:20
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: rockygirl

Ohh, så synd att det inte gick vägen denna gången. Min dator har varit sönder så det var med stor nyfikenhet jag slängde mig in på din blogg idag. Hade varit skönt om dom hade kunnat hitta varför det inte går för er. Hoppas verkligen att det kommer bli bra till slut. En massa varma sommar kramar!!

2009-06-30 @ 06:53:29
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Quercus

Tack för att du delade med dig, även om det var länge sedan och du kanske aldrig ser den här kommentaren. Jag vet inte om ni lyckats än, men jag önskar det innerligt.



Vi vandrar vägen nu, hcg-proverna avklarade i veckan. Nu en lång väntan på att det kommer ut. Jätterädd.

2012-02-10 @ 16:36:19
URL: http://vararminek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback