Andra blodprovet

Nu har jag precis kommit hem från akuten där jag var och tog mitt andra hcg blodprov. Nu väntar jag på att doktorn ska ringa upp, men det kan ta några timmar.
Jag har börjat att bli andfådd, bara jag gör en lätt sak som tex gå uppför trappen till övervåningen så börjar jag flåsa, så sköterskan som tog mitt blodprov skulle säga det till läkaren.
De kollade även om jag suresatte mig bra och det gjorde jag.

Gubben kom hem igår så det känns så skönt. Han tyckte att magen hade blivit jätte stor under de här dagarna som han har varit borta... tack för den säger jag bara ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vad du har fått gå igenom en massa sen jag läste senast. Hoppas läkaren ringer med ett bra besked om ditt blodprov och att du får må bra snart.



Stor Kram!!!

2009-06-21 @ 12:05:10
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: Lotta (Dimitra)

Ja jösses alltså, det är som om all kondition man samlat på sig är som bortblåst från en dag till en annan :-D Det går över om några veckor :-)



Hoppas på tvillinghögt HCG-värde ;-)

2009-06-21 @ 13:48:58
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback