Ensam hemma

Nu har gubben åkt iväg med sina kompisar på en liten fiskeresa. De ska fira midsommar med att fiska. Vovven är hos hans mormor och morfar, så jag och katterna har huset helt för oss själva.

Jag har nyss ätit en skål med svenska jordgubbar som gubben hade köpt på affärn åt mig idag, det var riktigt gott. Men jag längtar tills vi kan äta våra egna jordgubbar för inget slår det i smaken :-)

Medans jag åt jordgubbarna så såg jag den nya Wallander filmen Skulden. Jag älskar Wallander filmerna så även denna fick högsta betyg av mig.



På  http://www.ginza.se/ kan du köpa den filmen, där har de även skrivit lite om vad filmen handlar om:

"Sexårige Albin Landberg försvinner spårlöst från sitt förskola och hela Ystad engagerar sig i familjens och polisens alltmer desperata sökande efter pojken.

Spåren leder snart Kurt Wallander och hans kollegor i riktning mot en pedofildömd man, nyligen utsläppt efter att ha avtjänat sitt straff. Men också mot sanningar som visar sig vara långt mer fruktansvärda, och mer komplicerade än vad någon av dem kunnat föreställa sig."

Info och bild från http://www.ginza.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback