Myggdörrar

Även idag är det underbart väder här. Egentligen kanske jag inte ska skriva det för igår när jag hade skrivit det här så blev det åska och regn här...

Igår var jag och åt grillat hos mina föräldrar, lika gott som alltid. Sen när jag kom hem fick jag extra energi så då tog jag och sydde en mygg gardin och hängde upp i sovrummet vid balkongen så nu kan jag sova med både fönstret och balkongdörren öppen. Jag har nog inte sovit lika gott så jag sov inatt på länge. Det var så svalt och skönt i sovrummet, nästan att det blev lite kallt. Men det behövs med den här värmen. Det känns som att hela huset ska brinna upp...

När gubben kommer hem från sin fiskeresa så blir det att ta itu med den andra balkongdörren och bygga en myggdörr till den, för jag klarar inte av den här värmen inne. Vi måste få in luft men helst utan att få in hela norrbottens mygg på samma gång :-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Ja fy vad myggen är besvärliga på nätterna, det är bra med nät.

2009-06-30 @ 11:05:57
URL: http://morgonstund.bloggsida.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback