Röstat...

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och röstat i EU valet. Känns bra att man röstar, annars så kan man ju inte klaga så mycket sen, för nu har jag gjort allt som jag kan göra för att "mitt" parti ska få så många röster som möjligt...

Tidigare idag har jag varit på en sommarmarknad. Har alltid varit på den marknaden sen jag var liten men jag blir bara mer och mer besviken för varje år som går för den blir bara mindre och mindre... Tror inte att den kommer att finnas om 5 år vilket jag tycker är riktigt synd för vi har haft så himla roligt där när vi var barn... Jag och mamma pratade om det idag och hon sa att vi praktiskt taget bodde på marknaden, alla var där :-)

Snart är den här dagen över och jag har klarat av ruvardag 10!


Kommentarer
Postat av: rockygirl

Nä, du jag har inte hamstrat några test ännu, har bara det jag fick på sjukhuset. Får nog ta och köra en runda inom apoteket och samla hihi =) Klart att vi kommer få ett plus samtidigt! Inget kan gå fel!! Har ni fått 6 försök gratis eller ni har betalat själv också?

2009-06-07 @ 18:17:17
URL: http://rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Vi har oxå varit o röstat, fast vi höll nästan på o glömma bort det!



Ang. mattan i vår källartrapp. Jo, det e nog en sånn matta man kallar nålfiltsmatta, fast den e liksom "randig". Håller med, den e lite svårstädad. Men vi ville bara snygga till trappan och göra den skönare o gå på så då va den ett billigt o enkelt alternativ.

2009-06-07 @ 18:47:35
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback