Ruvardag 12

Nu är jag hos mina föräldrar... Jag är barnvakt till min systerson några timmar då hans föräldrar jobbar. Passar då samtidigt på att göra den kall marinerade fläskfilén som vi ska ha på min brorsas studentmottagning. Fläskfilén måste man börja göra några dagar innan den ska ätas. Så idag gör vi den och vi ska äta den på fredag, då kommer den att vara perfekt. Recept på den finns här i min blogg under recept, marinerad fläskfilé heter den.

Nu har jag kommit in på ruvardag 12 och tiden sniglar sig fortfarande framåt... molvärken i magen kommer och går, det känns ibland som att mensen ska komma när somhelst men jag har ju bestämt att den ska hålla sig borta i si så där 8 månader till.  Positivt tänkande vet ni!
Idag är det en vecka kvar till min testdag :-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Marinerad fläskfilé, perfekt mat såhär på sommaren.

Håller tummarna för di och att molvärken ska vara nåt positivt!!!!

Ska du testa tidigare, eller kommer du att vänta till den riktiga testdagen?

2009-06-09 @ 09:07:12
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com
Postat av: rockygirl

Det börjar närma sig!! wiieee, så skoj!! Ska du vänta en vecka tills du testar? Spännande!!! =)

2009-06-09 @ 14:26:10
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: rockygirl

Sänder dig en massa kramar och lycka!!!!! =)

2009-06-09 @ 21:30:50
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback