Ruvardag 6

Det här är första gången jag ruvar som det känns som att tiden bara rinner iväg. Tycker att tiden har gått så fort, är redan på ruvardag 6. Vet att det är långtid kvar, de värsta dagarna har inte kommit. Nästa vecka kommer att bli värre för det är då man börjar övertolka varje minsta sak...

Progresteronet som jag tar 3 gånger varje dag lurar kroppen, det är det som gör mig så trött och att mina bröst är så ömma. Tänk vad skönt det vore om man inte fick såna "biverkningar"...

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen ett tag. Det är underbart väder idag igen :-)


Kommentarer
Postat av: Greta

Ja men vist, att se det roligt och driva lite med sig själv, bjuda på sig själv. Inte försöka vara så präcktig och snygg hela tiden. Lite skit under naglarna förgyller tillvaron. Om du förstår vad jag menar. Eller det är bara såhär jag tänker i alla fall.

Sen hur andra tänker om mig, försöker jag inte tänka på.

Hoppas du har det bra.

2009-06-03 @ 13:50:19
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: tess

tack raring...jag e bara så arg och lessen. Jag tycker det är dåligt att vi inte fått information om det här tidigare, att det faktiskt KAN hända......well..jag ska försöka släppa det här nu så att sommaren inte blir förstörd..men det ÄR svårt.





Hur mår du? jag håller alla tummar och tår för er ska du veta!





<23 kramis!

2009-06-03 @ 14:30:09
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Greta

Vi väntar och sparar pengar till hösten.

2009-06-03 @ 15:10:11
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback