Ruvardag 7

Nu har jag ruvat i en vecka, igår började jag känna av en liten molandevärk i magen, nästan lite som mensvärk men det känns som det är alldels för tidigt. Vid tidigare behandlingar så har min mens kommit mellan ruvardag 12 och 15.
När jag plussade i höstas så fick jag en molande värk ungefär från ruvardag 10 och då kändes det som att mensen skulle komma när som helst... Så jag hoppas verkligen att den här värken är nåt positivt.

Inatt har jag jobbat sista natten inför min ledighet och det gick bara bra. Känns så skönt att få vara ledig till midsommar, sen jobbar jag bara 3 veckor och sedan är det dags för sommar semestern :-)
Känns som att den här tiden kommer att gå fort!

Vi har nyss kommit hem från ett kalas, min svärfar fyller 46 år! Grattis på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback