Ruvardag 8

Ytterligare en dag är avklarad... nu har vi hunnit in på ruvardag 8 och ångesten har börjat att komma smygande...
Ena stunden känns det som att det kommer att lyckas den här gången medans man en stund senare känner att allt är kört... nu börjar den jobbiga tiden, då man försöker analysera allt. Jag hade ju bestämt mig innan det här försöket att inte tänka så mycket men det är så mycket lättare att säga än att göra.

Igår kväll var det inget bra på tv och jag kände mig lite små less... då åkte gubben iväg till affärn och köpa lite ostkrokar och en dricka till mig. Han köpte även filmen -Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Vi gillade verkligen den filmen, extra roligt är ju att den är inspelad här omkring :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback