Ruvardag 9

Usch jag har börjat att bli förkyld eller det kan lika gärna vara pollen också då jag reagerar mot det med. Jag brukar alltid ta tabletter mot det men i år har jag inte velat göra det då jag ruvar och så.
Jobbigt är det i alla fall med en snorig näsa...

Idag är det 6:e juni och Sveriges nationaldag, det ska vi inte fira på nåt speciellt sätt utan det blir som vilken lördag som helst. Jag tror aldrig att Sverige kommer att fira nationaldagen på samma sätt som tex Norge, men man ska kanske aldrig säga aldrig...



Jag har hunnit in på ruvardag 9 nu och snart så borde man kunna testa och se om det har blivit nåt eller inte... men jag tror att vi kommer att suga på karamellen ett tag till. Vill ju på ett sätt veta nu, men tänk om det skulle visa minus pga att det var förtidigt att testa, snacka om att man då kommer att bli besviken... Nej därför tror jag att vi vänta några dagar till. Den som väntar på nåt gott...

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej...jag har precis spanat in ditt blogg. Befinner mig i likande situation. Efter snart 6 lågdosstimuleringar har vi nu fått remiss för vårt första IVF försök nu i höst...

Ruvardagar är hemska nuförtiden, men jag håller tummarna för dig. Ha en bra dag,



Nina

2009-06-06 @ 14:20:59
URL: http://kinderwunsch.bloggagratis.se
Postat av: rockygirl

Håll ut!! =) hihi Man e så nyfiken så att man spricker!! Jag ska testa på lördag =) Du fick ditt insatt den 28:de också va? Va kul att allt går bra!!! =)

2009-06-07 @ 06:51:40
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback