Snart tar de studenten...

Har börjat att inse att det bara är en vecka kvar tills det är studenten. Både min lillebror och gubbens lillasyster tar studenten. Ska bli jätte kul att få fira den dagen med dem. Det enda tråkiga är att de tar studenten samma dag så jag kommer att få titta på min brors utspring (heter det så?) och gubben på syrrans... Jag har koll på vad vi ska ge i studentpresenter men har inte hunnit köpa det än men det får nog bli i helgen eller till veckan att dra en sväng på stan :-)
Jag törs inte skriva vad vi ska ge till dem här då jag de kanske är här och läser ;-)

Måste ta och äta lite frukost nu och kanske göra lite nytta här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback