Sovit borta

Inatt har jag sovit hos mina föräldrar, eller jag vet egentligen inte om jag ska kalla det för sova för jag har inte sovit så bra.
Systersonen har sovit mellan mig och mamma i dubbelsängen. Huvudet hade han på min kudde så jag fick max en tredjedel av den, benen har han sen haft i mammas ansikte. Så jag fick det mest mysigt :-)

Jag sover inte lika bra när han sover brevid mig då jag inte är van vid det, men det är hur mysigt som helst att vakna upp brevid en jätte söt kille ;-) Då vaknade var han lika glad och pigg som vanligt, då tar han sin lilla söta hand och styker försiktigt i ansiktet på mig så att jag ska vakna.
Sen låg vi bara och myste ett bra tag, han älskar musik så självklart slog jag på min mobil och där hade jag hans favoritlåt (tror jag), Sahara hotnights låt Visit To Vienna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback