Tack!

Tack för era kommentarer, det värmer verkligen att det finns människor lite här och där i vårat avlånga land som bryr sig om en... Tusen tack igen för allt ni skriver!!!! Ni vet att jag håller tummarna för er alla, vill att vi alla ska få våra efterlängtade barn!

Jag förstår inte heller riktigt varför vi inte skulle få köpa ett till 3 -pack, men det kanske är en kostnadsfråga för kliniken... de tjänar ju mer pengar på oss om vi betalar för 1 försöki taget, men för oss så känns det tryggare och framför allt blir det billigare att köpa ett 3 pack. När man har flera försök så slipper man lite av ångesten för att man vet att man har x antal försök kvar...

Men som jag skrev tidigare så kommer vi att ta diskutera med våran favorit läkare sen och vi kommer inte att ge oss.
 
Som det är nu så vet vi ju inte vad vi ska göra om det här inte lyckas då vi inte än vet om vi har fått några blastocyter till frysen. Annars så är vi på ruta 1 igen och det känns verkligen pissigt...

Jag känner att jag behöver och vill ha en backup plan, både en B och C plan, för man vill hela tiden vara inne i ruljansen och inte ta en pause bara för att man inte vet vad som ska hända. OM vi ska ha en pause är det för att vi själva vill det...

Vi känner oss inte reda att ge upp våran dröm om ett biologiskt barn än! Adoptera kommer vi tyvärr aldrig få göra pga gubbens skada.

Nä, nu har jag nog skrivit klart för ikväll... Jag sover över hos mina föräldrar inatt då jag och mamma ska passa systersonen imorgon. Vi kunde inte komma överens om vem som skulle få vara barnvakt så därför delar vi på det ärefyllda uppdraget. Har nyss lagt han för att sova, men jag gjorde en fuling, han ville inte somna i spjälsängen så han fick somna brevid mig i dubbelsängen och då somnade han på en gång. Vaknade inte ens när jag lyfte tillbaka han i spjälsängen ;-)
Inatt är det jag & mamma som delar på dubbelsängen, min pappa får sova i mitt gamla rum hihi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback