Testdag

Nu är jag på ruvardag 19 och idag är det min testdag. Så imorse så gjorde jag ett Aco gravtest, ett likadant som jag fick från min ivf klinik. (Det jag fick från klinken var det nåt fel på för det kom inte ens upp ett kontrollstreck)
På bilder här ser ni vad resultatet blev :-)



Strecket som visar att jag är gravid kom upp på en gång, före kontrollstrecket till och med. Så än så länge är jag gravid. Men jag kan ju ha fått ett missfall och att hcg nivåerna fortfarande är höga. Ett plus kan ju sitta kvar en månad efter ett missfall. Men jag hoppas ju så klart att jag i alla fall har ena pyret kvar i magen.

Jag har mailat till min klinik så jag väntar på att få ett telefonsamtal av dem. Frågade dem om mina blödningar kan ha att göra med att jag äter blodförtunnande (Trombyl), jag försöker greppa efter minsta lilla halmstrå... vill veta att blödningarna kan komma från andra saker än missfall. Det är bara att hålla tummarna att det går vägen den här gången. Hoppas på att det ska bli tredje gången gillt. Det här är som sagt var tredje gången jag är gravid inom loppet av 10 månader...


Kommentarer
Postat av: rockygirl

Ohhh, så skoj!!! Grattis!! Självklart så har det ena lilla pyret fastnat!!! Massa varma kramar!!!

2009-06-16 @ 12:58:38
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Fortsätter o hålla tummarna!



Sv: Tyvärr så har vi nog inte sån tur att vi har fixat det på egenhand. För ett par månader sen va mensen oxå försenad 1 vecka. Då testade jag minus o sen fick jag mensen nån dag senare. Håller ut några dagar till iaf. Vill inte testa minus fler gånger :-(



Har du fått tidningen FamiljeLiv? Den här gången e min krönika med :-)

2009-06-16 @ 16:28:24
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback