Äntligen ledig

Idag har jag äntligen börjat min efterlängtade långledighet, känns så lyxigt att få vara ledig i en hel vecka :-)

Igår bestämde jag och två jobbarkompisar att vi ska gå ut och svänga våra lurviga på lördag, det ska bli så roligt, var ett bra tag sedan jag var ut på krogen. Nu återstår bara ett problem.. vad ska jag ha på mig... Måste gå igenom min garderob och se om jag hittar nåt som passar.

Idag har syrran, hennes sambo och deras gullunge varit här på middag, vi gjorde hemmagjord pizza, blev riktigt gott. Så nu sitter jag här vid datorn och är mätt och belåten :-)

Nu ska jag ta och kika lite hur det går för mina kämparkompisar på familjeliv, alltid lika roligt att läsa om det händer nåt roligt för dem, men samtidigt så är det så tråkigt när det inte går vägen för nån där. Vi blir som en ända stor familj :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback