Barnvakt

Idag har jag och gubben varit barnvakt till min systerson som är snart 8,5 månad. Det är fart på killen kan man säga. Det gäller att passa han, för han hinner överallt på nolltid.
Det var lättare när han inte kund krypa :-)
Hur som helst har vi haft en helt underbar dag, han får en verkligen att glömma bort sina egna bekymmer, men samtidigt får han en att längta ännu mer... Men jag känner nu att man inte är van vid tempot som småbarns föräldrar lever, så det blir snart att hoppa i säng. Vi har ätit middag hos syrran idag, hon hade gjort en jätte god korvgryta, till efterätt hade jag gjort en kladdkaka. Tack igen för den goda middagen :-)
Nästa vecka har vi sån tur att vi ska få vara barnvakt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback