Drömt om nålar

Inatt har jag inte sovit så bra, har vaknat flera gånger och velat inspektera mina armar och ben så att det inte sitter några nålar där. Känner mig lite nervös men samtidigt förväntansfull inför akupunkturen, tänk om det kan hjälpa oss. Nu vet vi att vi kan bli gravida med hjälp, men av nån anledning så har vi fått två missfall på raken...

Igår var jag helt inställd på att jag skulle jobba, hade sovit länge på morgonen för att orka med en natts arbete, men började sedan att kolla på mitt schema och jag var ledig igår, det är idag jag ska jobba. Har därför sovit länge imorse också. Har bara en natt så det känns skönt.

Har nyss varit i frysen och tagit en bit morotskaka, farligt när man har bakat... måste låta bli den sen... ska spara den tills jag fyller år, alltid kul att kunna bjuda på nåt som man har bakat själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback