Fortsätter pyssla här hemma

Idag har jag fortsatt att pyssal på här hemma. På dagens aganda var det datarummet eller framför allt förrådet som är innanför datarummet som jag har renasat i... Det är inte så länge sedan som jag renasade sist men man eller i alla fall jag samlar på mig så mycket skit. Idag har jag rensat i alla mina hus och hem tidiningar, rivit ut allt som jag ska ha kvar och resten har jag varit med på återvinningen. Blev rätt så många då jag har premunerat i ganska många år. Känns så skönt att jag har fått lite grann gjort. Än är det mycket kvar, men Rom byggdes ju inte på en dag :-)

Jag har även hunnit med att färga håret idag, blev samma färg som jag har haft tidigare, en mörkbrun. Nu är håret rätt så blött som jag har inte hunnit se det färdiga resultatet än men jag tror nog att jag blir nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback